mandag den 15. april 2013

Lidt rødt.........

Jeg har i vinterens løb strikket strømper til drengene - men nu var det svigerdatteren der stod for tur. Det er foreløbig blevet til et par røde og det næste par er på pindene - de bliver hvide.


Jeg har også syet disse grydelapper - stoffer og mønster købte jeg da Hannes var på besøg i Æblehaven i Faxe.
Jeg syntes dog de blev lidt for små og jeg kan bedst lide store grydelapper. Derfor applikerede jeg det over på et stykke stof, så de blev lidt større.





2 kommentarer:

  1. Søde grydelapper du har lavet og fine strømper du har strikket, jeg håber ikke svigerdatteren får brug for sokkerne før til vinter ;0)

    SvarSlet
  2. Tak for rosen. Heldige svigerdatter, der får hjemmestrikkede sokker. Søde grydelapper, vi trænger til farver nu.
    syhilsner Esther

    SvarSlet