torsdag den 21. marts 2013

Hurra jeg har vundet ;o))

Sidste torsdag var jeg i Faxe sammen med mine 2 dejlige veninder. Vi besøgte Æblehaven, hvor Hannes
kom med bilen fyldt med dejlige billige patchworkstoffer.

Da vi betalte vores køb, fik vi udleveret en lodseddel, hvad man kunne vinde fik vi ikke af vide.
Senere fandt jeg ud a,f at jeg var den heldige vinder af en Olfa rulleskærer med tulipaner på.
Nu havde jeg ellers lige købt en sådan den selv samme dag - men Hanne var så sød at tilbyde mig noget andet fra hedes dejlige butik.

Jeg bad hende så finde nogle FQ'er til mig - ja hun måtte vælge, det er jo dejligt at blive overrasket.
I dag kom posten med 5 flotte forårsagtige FQ'er - åh hvor er de fine - dem glæder jeg mig til at sy noget af.


Ja jeg længes efter forår - sneen daler stille ned udenfor mit vindue - det er næsten ikke til at holde mere.
Det hjælper jo ikke at brokke sig over vejret, så det er jo godt at man kan fornøje sig indendørs med lidt patchwork ;o))

3 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine gevinst. Dejlige forårsagtige stoffer :-).

    SvarSlet
  2. Stort tillykke. Skønne stoffer.
    Da var du godt nok heldig.

    SvarSlet
  3. Tillykke med gevinsten.
    Jette du kan også lave noget lignende min dame, hvis du kommer på kursus hos Bodil Gardener, fordi hun er en dygtig underviser.
    Syhilsner Esther

    SvarSlet