lørdag den 14. september 2013

Slumretæppe færdigt

Så er det nye slumretæppe helt færdigt - monteret med råhvid fleece på bagsiden, så det kan varme modtageren når han skal have sig en "morfar"

Tæppet er til min svigerdatters far - han skal have det i fødselsdagsgave - ja det tør jeg godt skrive, da jeg ved at han ikke kommer på besøg på min blog ;o)

Tæppet er syet efter puttetæppemønsteret "Rundsav" men syet på maskine og også quiltet på maskine.
Quiltningen trak tænder ud da jeg har quiltet rundt om alle de lyse stjerner - det betød jeg skulle "dreje" 20 gange for hver stjerne - puh ha ;o)



Dejligt at det er klar til aflevering, når modtageren har fødselsdag i starten af oktober


5 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot dit sort/hvide tæppe, jeg er helt sikker på modtageren bliver glad for det.
    Hanne

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot. Tror han bliver rigtig glad.
    Syhilsner
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Hvor er du hurtig, selv med din besværlige quilting, det er blevet flot, et rigtig skønt mønster.
    syhilsner Esther

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig flot tæppe, du har lavet.

    SvarSlet
  5. Superflot! Møller må da blive henrykt!

    SvarSlet