onsdag den 27. februar 2013

Flere UFO'er færdige

Det er rigtig dejligt at få ryddet op i UFO'erne. Nogle gange begynder man på noget, men bliver så grebet af noget mere spændende og det man havde gang i, ender så i skabet ;o).
Sidste år startede jeg på at sy Bargello, men ak - det drillede mig, så ind i skabet med det. Nu er det så lykkedes mig at få færdigsyet en bordløber og 4 dækkeservietter. Af resterne blev der også en bakkeserviet.
Bordløberen
Dækkeserviet - 4 stk.
Bakkeserviet

Jeg har også fået denne lille brødbakkeserviet færdig  - den er syet over pap og manglede bare at blive monteret - ja man kan undre sig over, hvorfor jeg ikke har syet den færdig før ;o)


Der er flere UFO'er i skabet - så nu må vi se, hvornår jeg går i gang med den næste



3 kommentarer:

  1. En genial anvendelse af bargelloen.Fine farver i brødbakkeservietten, så den burde ikke blive gemt :-).
    Jeg er så fræk at spørge, hvad gik galt ??
    En af de ting, som jeg ved kan gå galt er, (hvis man ikke får syet, først fra den ene ende og næste syning fra den anden ende) så bliver det hele skævt og det kan ikke rettes op.
    syhilsner Esther

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du spørge Esther - Jeg ville egentlig sy dækkeservietter men overså at der på mønsteret også var vejledning til en løber og det startede jeg så på, derved var målende ikke korrekte og det hele blev lagt væk. Da jeg fandt det frem igen kunne jeg ikke huske hvordan jeg havde gjort så det blev lagt væk igen. Til sidst fik jeg dog fundet ud af det ;o)

      Slet
  2. Hold da op alt det du har fået lavet og fed måde at få brugt det hele på.

    Kram

    SvarSlet