torsdag den 19. april 2012

Endnu en taske + lidt andet

Da jeg var på Hobbymessen i Roskilde købte jeg selvfølgelig en del stof - ja ikke fordi jeg mangler stof, men det luner jo altid.
Udover patchworkstoffer faldt jeg for en lille rest Sanderson stof for 30 kr. - det er nu blevet til en dejlig forårstaske med krympestof på forsiden


Derudover har jeg syet en lille Countrydukke efter bogen "Armish- og Countrydukker"

Jeg har også syet 2 pung med smækbøjler - den sorte er lidt større end den lyse


2 kommentarer:

  1. Hvilke lækre ting du har fået syet, en skøn taske, en sød og fin dukke + søde punge, som ser anvendelige ud til andet end penge.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  2. Det er en flot taske du har syet og en rigtig sød country dukke du har lavet og fine punge, du har da rigtig haft travlt.

    SvarSlet