fredag den 8. januar 2010

Benvarmere

Endelig blev jeg færdig med benvarmere til svigerdatteren. Hun skulle have haft dem til jul men ak - jeg kom for sent i gang og da jeg på 2 dage havde strikket den ene, gjorde min skulder og hånd så ondt at jeg måtte kapitulere øv øv. Nu håber jeg hun bliver glad for dem - man må jo sige at det er perfekt vejr til at bruge dem i.
Jeg vil egentlig så gerne strikke, men det duer altså ikke når man får så ondt. Det betyder at hvis jeg skal strikke må det være små arbejder som jeg så strikker over lang tid. Ja det er ikke sådan når alderen sætter sine spor, men heldigvis er der så meget andet jeg kan og så må jeg fokusere på det ;o)



1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Det kan være deilig med benvarmere nå i kulda. Det er et mønster til disse pungen på bloggen til timotei. Adressen står i det første innlegget om myntpungene. De siste jeg har laget er litt større enn mønsteret. Enkel framgangsmåte og utrolig artige å sy. Mona

    SvarSlet