lørdag den 21. november 2009

Fødselsdagsgave - værtindegave

I går skulle jeg til fødselsdag hos min svigerdatters mor - vi er egentlig ikke sådan på gave, men et eller andet har man jo altid med. Jeg kunne selvfølgelig have købt en buket blomster, men da jeg har set hvor glad min svigerdatter bliver for hjemmelavede ting, så satsede jeg og syede et par grydelapper og en lille pose. Det gjorde heldigvis lykke og min svigerdatter sendte misundelige blikke, så mon ikke jeg skulle sy noget lignende til hende ved lejlighed ;o)






2 kommentarer:

  1. Det kan jeg da godt forstå, at hun blev glad for. Hvem ville ikke blive det. Posen med nissen på kan da gøre enhver glad.

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine ting du har lavet til gave, forstår godt hun blev glad for det.
    Det er også nogle fine
    Det er også nogle fine julesokker du har lavet til børnebørnene-

    SvarSlet